tirsdag 5. oktober 2010

Passion for ProMarkers - Week 72 - New challenge and DT card

Hello all you beautiful crafters :)
Tuesday once again, and over at Passion for Promarkers Tracy have a fab challenge for you:

This week we want to see something RECYCLED #72

And you have to use your ProMarkers or Aquamarkers 
Our sponsor this week is Pink Gem Designs
and one lucky winner will receive one stamp of their choice over at the store
[pink gem[4].jpg]

And here's my DT creation for this week:
 I've used the insides of toilet rolls (!!)
using this for crafting is actually quite common in Norway hehe :)
 I've made myself a storage for my favourite ProMarkers 
(the ones I use alllll the time)
the rest is storaged in clearbags :)
And I've decorated my Promarkers-storage with some of my favourite Magnolia's
 this is the backside (had to decorate it as well)

 the other side, "mummy to be" and "boychild" 
 I've used white painting and crackle paint on the edges
along with flowers and ribbons
Had to use Stickles Glitter Glue and Glossy Accent as well :) hehe
so sweet
 The front ... ready for use

Thank you for visiting - hope I didn't loose you along with all these photo's

Can't wait to see your Recycled prosject or card :)

Photobucket

16 kommentarer:

Kristel sa...

Woww this is gorgeous work Anja! Terrific dear!
Hugs Kristel

oheidia sa...

Kjemefin ide og vakkert lagd!!!

Anne sa...

Så utrolig herlig!
Knallsøte og nydelig fargede Magnoliaer! :D

Camilla sa...

Wooow herlighet så stilig!! Og så kreativt å komme på dette da!!:)Nydelig fargelagte motiver!
Stor klem, Camilla

Gunn-Elin sa...

Hærligkreativt!!! Og ikke minst så lurt :) Må bare si at jeg er meget imponert :D
Ha en fortsatt fin kveld!!
Klem klem :)

Anja's KortKreasjoner sa...

Tusen takk for fotspor jenter :)
Var meningen å ha den oppreist - men da så jeg ikke poenget i å ha den selv...ProMarkers'ene MÅ ligge - så nå bruker jeg den faktisk HELE tiden - har "paret de 4-5 som går sammen i hvert hull
- love it :) Mulig jeg lager flere hehe

inger synnøve sa...

for en god idee:) du er bare kjempeflink, så likter jeg og måten du fargerlekker stemplene på, du er rååååå:)

TG sa...

This is a fantastic project Anja, fabulous recycling!
Hugs Tracy x

Elisa sa...

Wow!! for en fantasi og kreativitet du har,du er jo rå flink!:):) dette var tøft!

Ying Pang, sa...

wow, your creation is so stunning, I love it. Thank you very much for your nice comments for my creation.

hugs,
ying

UlrikaT sa...

Otroligt stiligt lagat! Så många lekkre detaljer som man kan se på!

Julie sa...

Awesome make, Anja!! Great idea and what a lot of work!! Your colouring is stunning too!! Hugs, Juliexx

Guro sa...

Wow noe så kreativt!!! Bedre oppbevaring for tusjene kan jeg ikke tenke meg; nydelig og dekoraivt!
Ha en fin uke :-)
Klem Guro

Kim Piggott sa...

Goodness this is amazing Anja!
hugs
kim x

Mona E sa...

Heihei!

Ja det kan være godt mulig at det er din utgave jeg har sett. Jeg husker ikke helt sløyfa, men stemplene dine er iallefall riktige. Og så er den jo så fiiiin. Kjempeflott fargelegging av stemplene. En absolutt genial idè, så jeg liftet den, hehe. Men takk for at du lot høre fra deg, sånn at jeg kan få lagt til en link til deg med litt skryt av prosjektet ditt.

Så arti å bli valgt ut blandt de top 5. D hadde jeg aldri regnet med. Nivået er jo utrolig høyt blandt de som driver med fargelegging. Jeg ligger nok ikke i det sjiktet men jeg tar det forhåpentligvis igjen med mitt øye for detaljer. Jeg setter i allefall større pris på å bli valgt ut blandt de top 5 framfor å vinne p.g.a. flaks. Tusen takk!

Klem...Mona

Eddie sa...

Åh, så vakkert og samtidig tøft laget! Du er kjempedyktig!
Fargeleggingen er så fiin!
Klem fra Anne-Eddie :)