fredag 15. oktober 2010

That's just so Cute - She's so cute 7 - New challenge and DT card

Heisann alle sammen

Denne gangen har vi vært så heldige å fått Grethe til å være gjestedesigner 


hos oss i TJSC.

Så til OPPGAVEN:
Lag en LO der
pynten du bruker gjenspeiler den historien du ønsker at LOen skal fortelle. 
Og skulle du være en kortlager, så lag et kort der pynten viser hvem som skal få det!


Og dette er den flott premien du kan vinne om du deltar på Grethe's flotte utfordring.

 
her er slik jeg løste oppgaven:
 Jeg valgte å lage ett skuffekort til en søt liten ny verdensborger
selvsagt måtte jeg ha blonder og blomster

 glitterlim hører også til
Og slik så det ut inni kortet:

Slik så det ut oppi skuffen
Gleder meg til å se ditt bidrag

Photobucket

4 kommentarer:

meeshka sa...

Hi Anja,
Thank-you for your lovely comment on my blog. Also, thank-you for becoming a follower :) I just LOVE all your projects! Following you too.

Meesh. xx

Marianne sa...

For en nydelig eske Anja !! Og her har du en flotte tekst igjen : Er så spent på hvor disse tekstene kommer fra.( Må visst sjekke K&G tror jeg )
Tusen takk igjen for det flotte posekortet du sendte meg og !! Satte umåtelig stor pris på det og ordene du skrev.
Ønsker deg en god helg,
Klem,

Camilla sa...

Nydelig! ;D

Andie's Space sa...

Hi Anja,
This is so sweet. I love it's distressed, vintage look. It's just gorgeous. Hope you are keeping well.
Big Hugs,
Andie xx