lørdag 27. november 2010

Tips til Oppbevaring

Heisann

Jeg tenkte jeg i første omgang skal vise dere HVA jeg bruker mest av til oppbevaring
- og ikke minst, HVOR DU kan få tak i dette:

Velkommen til IKEA Norge

Dette er Helmer Skuffeseksjon
HELMER Skuffeseksjon på hjul sølvfarget Bredde: 28 cm Dybde: 43 cm Høyde: 69 cm
HELMER Skuffeseksjon på hjul hvit Bredde: 28 cm Dybde: 43 cm Høyde: 69 cm
HELMER Skuffeseksjon på hjul rød Bredde: 28 cm Dybde: 43 cm Høyde: 69 cm
Produktinformasjon
HELMER Skuffeseksjon på hjul
HELMER
Skuffeseksjon på hjul
345,-
Mål og vekt
Pakker: 1
Artikkelnummer: 20107873 
Bredde: 42 cm 
Høyde: 7 cm 
Lengde: 76 cm
Vekt: 15.9 kg 
Antall: 1 
Nøkkelegenskaper
Plass til etikett på hver skuff; gjør det enkelt å holde orden på og finne innholdet.
- Hjul gjør den enkel å flytte dit den trengs.
- Til praktisk oppbevaring også i andre rom enn arbeidsrommet.
Designer
IKEA of Sweden
Mål
Bredde: 28 cm
Dybde: 43 cm
Høyde: 69 cm
































Det som jeg elsker med denne og som gjør den UNIK
er at skuffene er uten hjul og spor - den ligger oppå skinner - så du får utnyttet HELE skuffen
EKS: jeg har alle ProMarkerstusjene i den - tar ut hele skuffen og får dermed tak i alle tusjene mine uten å måtte "grave langt baki" - for alle er like tilgjengelig uavhengig av posisjon i skuffen
Jeg har faktisk 3 av den hehe
Jeg har MIKAEL skrivebord fra Ikea - som jeg nå ser er utgått - men ett gedigent skrivebord hvor Helmer går rett under =)

EMU eske med lokk x2 til 69,-
I disse metallboksene oppbevarer jeg kortene mine
EMU Esker med lokk, sett med 2 69,-

KNÖS
Oppbevaring for skrivesaker

89,-  / 
KNÖS Oppbevaring for skrivesaker svart Bredde: 32 cm Dybde: 10 cm Høyde: 20 cm
I denne har jeg alt fra sakser til penner og matter og alt annet
i tillegg til at jeg bruker Helmer

Photobucket

3 kommentarer:

Hjerteboden sa...

Supert forslag med den reolen. Skal jeg legge meg på minne.

Ida sa...

Så smarte oppbevaringsløsninger! Føler jeg aldri blir ferdig med å ordne på hobbyrommet, synes det er kjmpe gøy! Og IKEA har jo så mye fint! :o)

Fortsatt god helg!
Klemmer Ida:o)

Heges lille hobbyverden sa...

Takk for supre tips!

Hilsen og klem fra Hege som ikke har eget hobbyrom, men som har bokser på kjøkkenet... (som mest sannsynlig byttes ut med en Helmer eller to!)