onsdag 20. juli 2011

Frieriet - the proposal :)

I kveld ble jeg fridd til av min kjæreste, samboer og beste venn Bjarte <3   

- vi har alt planlagt at neste år er året, men ett frieri er jo på sin plass!!
Riktig så romantisk ble det hele også
- kreativt og vakkert

Kommer ikke til å blogge noe videre rundt bryllupet - men lover dere alle en titt når tiden er inne for kreasjonene jeg selv skal lage (!!!) 
- mentalt er jeg alt godt i gang med planleggingen

En ting jeg kan røpe - er at min hovedprodusent til invitasjoner og bordkort er motiv fra min aller søteste
Her handler jeg alle mine Vintage-motiv
og butikken hennes:

tusen takk så langt Hege :) gleder meg stort til å ta fatt på alt


Photobucket

5 kommentarer:

Mona E sa...

Ååååå...så koselig!!! Gratulerer så mye!!! Klem...Mona

marit sa...

Endelig;) Kjempe koslig!
Gleder meg tilå se!
Klem!

Hege sa...

Gratulerer!!! Lykke til med planlegginga videre!
- gleder meg til å se bryllupskreasjonene!

(og takk for reklamen)
:-)

Klems

Elise`s Bergen sa...

Gratulere så masse! :) Gleda meg utruleg mykje til å sjå invitasjoner osv, dei blir nok nydelege!

Eg har sjølv akkurat gifta meg og lagde invitasjoner og bordkort sjølv, men dei var laangt på nær så avanserte og fine som e trur dikkas blir!

Bur dikka i Bergen no? Skal du ha kurs utover hausten? :)


Elise :)

Hanna sa...

GRATTIS! :)
Vad roligt! Är så glad för er skull :)

kram,
Hanna