fredag 5. august 2011

Drømmen er i gang :)

...er noe med denne planleggingen...

kan ikke annet enn å dele noen gleder med flere av dere
*enda jeg ikke ville blogge om dette*
- men jeg har nesten tørke her på bloggen for tiden - and this is why:

 Over nyttår skal jeg og min kjære, fantastiske og herlige forlovede gifte oss på ett slott i Frankrike 
..opp mot Alpene går turen, og med oss har vi kun forlovere og "Han som skal følge meg opp gulvet"

- Paris er kjærlighetens by, så vi vil tilbringe ett døgn der i forkant og så noen fine hvetebrødsdager i etterkant
<3    vil takke alle som er med på å gjøre dagen vår magisk og fortryllende

- festen kommer noe senere og invitasjonene er snart under produksjon 
Les: har ett perfekt bilde i hodet om hvordan de skal se ut - var det å få overført dette ...sukk

Just have to share some pictures with you all... having a bit of a no-show on my blog theese days
- planning my own wedding next year 
We're getting married in France - at a fab castle/chateau :)
Just can't wait to become Princess for a day
- xxx -

Ellers vil jeg dele ett par bilde med dere:
Fra slottet vi skal bo på og gifte oss på - 
Prinsesse for en dag 




Så nå er det planlegging og produsering av:
*Innbydelser
*Bordkort
*Hefter
*gjerne noen overraskelser og
(tar i mot alt av tips og råd)

*Svever videre på min rosa sky*

Photobucket

3 kommentarer:

Knerten sa...

Så spennende, Anja, en flott tid du/dere går i møte :-)
Lykke til med invitasjoner og bordkort og alle andre forberedelser; nyt tiden !

Andie's Space sa...

OMG Anja! Is this where you're getting married? It looks absolutely gorgeous. Not jealous, much!!! Your going to have such a fabulous day. I wish you all the very best :~)
Big Hugs,
Andie xx

Cathrine`s kort-kreasjoner sa...

å herremin hatt!!!!! ser for meg hvilken nydelig brud du blir! :D