lørdag 6. august 2011

Foreløpig produktliste - bryllup

Tenkte å liste opp hva jeg bruker til produksjon av:

*Innbydelser
*Bordkort
*Program til festen
*Program og meny til Slottet i Frankrike
*Oppmerksomhet til forloverne
*Takkekort

Det meste av alt jeg har av utstyr og produkter kommer fra Kari's magiske nettbutikk


**********

Vintagemotivene jeg bruker er så lekre og av ypperste kvalitet
- de er selvsagt produsert og handlet hos fantastiske Hege sin nettbutikk


**********

- Men så er det noe med det at en ønsker seg litt nytt underveis og. Dessuten er det litt av en masseproduksjon jeg skal foreta meg nå... (Så da må en ha mange av samme ark)
Halvparten av mønsterarkene jeg bruker er handlet på opphørssalg (av butikken) hos Papirgleder utenfor Bergen.

**********

Resten av mønsterarkene er handlet fra USA hos fantastiske 

- Ble noe dyr porto da jeg handlet ark, men fikk med så mye annet så tjente godt på det uansett (dollaren er jo rååålav nå)

**********

Blomster og blonder er handlet hos 


*********


Blomster på kjempesalg fra Kort og Godt




*********


Pyntenåler (lekre) fra Panduro
(handlet på salg - flaks at jeg hadde nok) hehe


*********

- Ellers er det produkter som nevnt over fra Papirplaneten

**********

...Jeg skal mer eller mindre bosette meg på scrapperommet en ukestid nå :) så håper jeg finner ut hvordan jeg vil ha alt ... etter det er det jo bare til å produsere :)

Ønsker dere alle en magisk helg

Photobucket

2 kommentarer:

Louise sa...

Hei Anja!

Oj, det kan jag förstå att du kommer få göra! Jag hade såååå mycket att göra inför vårt bröllop och det tog sådan tid men det är klart då hade jag inte samma rutin som nu. ;)
Längtar efter att få se dina alster, de låter toppen ;)

Kram och ha en bra vecka! ;)

Merete/Scrappeguri sa...

Lykke til med forberedelsene Anja! Gleder meg til å se hva du lager.I morgen tar vi turen hjem, ferdig med 3-uker ferie,skal da bli kjekt å komme tilbake til mere tid til scrapping og blogging. God helg!