søndag 7. august 2011

Sneak Peak, Bryllup

I går lagde jeg samme kortet om igjen 25 ganger (om ikke mere)
- nå endelig tror jeg at jeg er i havn med layout'n jeg vil ha

her kommer en ørliten sneak peak av en detalj på innsiden av kortet:

 Før og etter teksten er kommet på

- jeg velger å ha teksten Bryllup foran - fremfor Invitasjon 
(har den da på innsiden)

Dagen i dag skal gå til å masseprodusere lerretene jeg trenger til innside og utside,
så får monteringen skje innimellom :)

Photobucket

6 kommentarer:

marit sa...

Helledussan! Disse ble jo bare nydlige! Det var det jeg sa;) Du fikset dette kanon bra!

Gro sa...

Åååååh!
Dette her ser jo bare helt fantastisk ut!
Helt min stil.... ;-)
Gleder meg til å se hvordan resten blir....

Ha en strålende dag!

Klem, Gro

Therese M. sa...

Så fint det ser ut, gleder meg til å se resten. Jeg har også tenkt å lage alt selv til bryllupet, tror jeg i alle fall. Det er vel myyyye jobb! Ha en fin søndag :)

Klem, Therese.

Anette sa...

Du er rå, rå, rå!!!!
Dette var bare nydelig og romantisk! Elsker arkene og pynten!
Og jeg er såååå glad på deg og din kjæres vegne!

Torill sa...

Disse ser aldeles nydelig ut.Litt av en jobb å ordne alle disse,men sikkert veldig gøy.

Cathrine`s kort-kreasjoner sa...

Lykke til! håper du vil legge ut bilde av hvordan du så ut, når den tid kommer :)