mandag 26. september 2011

Vinner av candy ++

Heisann og tusen takk for gratulasjoner her og der

Må si jeg ELSKER å ha bursdag 
*morro*
Før jeg avslørere vinnerne.. må jeg få skryte litt av ting jeg har mottat fra søte og kjære scrappevenner og ellers kjente og kjære jeg har møtt i helgen

På Messen i Lillestrøm har jeg virkelig kost meg med talentfulle Ida i helgen
og ikke bare kost meg med henne og tusjene - men også fått gave (leeekkker og spennende) og ett knall tøft hjemmelaget kort (ikke rosa - LOVE IT)
*bilder kommer*

Ellers har tiden på messen ført til at jeg har blitt bedre kjent med herlige Merete 
- kjempe glad for å ha møtt deg og håper vi får til å treffest igjen 
her og fikk jeg hjemmelaget knalltøft, artsy kort/tag + fantastisk gave *smeeelt*
*bilde kommer*

Gro, søte Gro, du er helt rå på fargelegging, jeg er målløs når jeg ser på kortet du har gitt meg
Kjempe inspirasjon til rosajenta meg :) tusentusen takk for det lekre kortet!!

Mette jobbet jeg side om side med og endelig når første økt var over lørdagen fikk tid til å skravle litt
- kjempe kos å bli bedre kjent med deg og

Andre "kjente fjes" som tittet innom meg var
disse søte og talentfulle jentene:
Gro (vi MÅ leke sammen snart, har jo Magnoliadilla jeg og hehe), Angella og Maya
- ellers var det andre kjente jeg ikke har sett på lenge og
*morro*


..og så - når jeg nå kommer hjem, og henter posten er det jaggu meg en pakke i posten og
fra søteste Ragnhild
stappet med hjemmelaget snop, melkesjokolade 
*fy deg Ragnhild* hehe
herlig Primapynt og den Kaffetags
*bilder kommer her og*

Så var det candytid
tadammdaadaaa

vinner av hovedcandy

er




og vinner av xtra candy
er 

gratulerer til dere begge to
- send meg mail m kontaktinfo til kortkreasjoner@gmail.com


Photobucket

2 kommentarer:

Knerten sa...

Hey, så moro :-) Tusen takk !!
Synd at jeg ikke fikk tatt turen på messe i helgen, slik er det bare når man har barn i korps og loppemarked kommer samme helgen :-(
Sender deg melding asap !!
Klem
Turid

Bente sa...

Høres ut som du har hatt en superduper helg:) Kjekt at du har kost deg:)
Gratulerer til candyvinner og til ekstratrekningsvinner:)
klem fra Bente