onsdag 2. november 2011

DT PMN - introduksjon :)


Heisann

- er ikke store hemmeligheten at jeg, Anja er DT hos PMN
(for dem av dere som var her i går, hehe) 

Men en intro må jo til

Må nesten telle litt på fingrene, men ProMarkers startet jeg med som høyskolestudent.
Jeg bodde nesten i butikken til Papirplaneten, og ble helt hektet ved første test 

Startet med KUN hudfargesettet i 2008 
(om jeg ikke husker alt for feil nå)
- Mine første kort med disse tusjene var søte Sarah Kay motiv :)
fargelagte det hele i enkel variant og må si resultatet var enkelt men fint
- prøvet og feilet en stund
(en lang stund, om jeg ser tilbake)
men har aldri i mitt liv hatt det så morro som å fargelegge med disse tusjene

jeg har vel en rimelig rosa stil - om sant skal sies, prøver å utfordre meg selv til å velge flere farger
- elsker å lage scener med mange motiv 
(så gled dere til kommende utfordringer hehe)

her vil jeg først starte med ett HELT NYTT kort jeg har laget
 Selvsagt ett Magnolia, som er mine favoritter
 Valgte å vise her hvor enkelt det kan gjøres med duse og brune toner
Like glad i roser er jeg og
(som også lett lar seg fargelegge)

Så vil jeg nå vise dere TOP 5 av tidligere kort jeg har laget

Denne holderen her brukes daglig, her har jeg satt sammen alle mine favoritt tusjer.
flere bilder ser du her

Ett fuglebur dekorert med Magnolia motiv
Flere bilder finner du her

her er ett venninnekort, laget av 4 ulike Pin-Up jenter fra KennyK
Virkelig fått dilla på disse Pin-Up'ene
Flere bilder finner du her


og her er ett av mine eldste kort (som jeg enda har)
men syns disse Scene'ne er så koselige

Da gleder jeg meg til i morgen



Photobucket

2 kommentarer:

Anne sa...

Så morsomt å lese din historie med PM! Og se dine herlige kreasjoner, variasjonen viser virkelig hvor mye forskjellig man kan bruke PM til.

Jeg gleder meg veldig til å teste FM sammen med PM på Magnolia. Jeg har de liggende allerede, men driver og flytter, så jeg har ikke rukket det enda. Vil det bli lov å bruke FM i utfordringene, forresten?

Det blir spennende å se hvem du har fått med deg i DT!

Ha en super dag!

Klem :-)

Anne Kristin sa...

Det er så artig og lærerikt å se på alt det flotte du har laget. Håper du kommer med en fin fargekombinasjon til farget hud. Har en venninde fta Ghana - og har så lyst til å lage kort til henne der hovedpersonen er en med mørk hudfarge.