mandag 23. januar 2012

DT ProMarkerNorge Oppskrift #1

Heisann alle sammen

Da er det tid for å vise en oppskrift til dere 
som DT hos
..mulig dere alt har sett oppskriften der inne og :)

Jeg har på forhånd fargelagt hud og hår 
(Fargene står under nederste bilde)


1. bilde er før jeg legger på rosafarge.
2. bilde viser konturfargen Burgundy (alt fullført sløyfene i håret)
3. bilde viser mellomfarge Antique Pink
4. bilde viser at jeg har gått over det hele med Cocktail Pink



Her er samme prosess vist på kjolekraven og armene
(de samme fargene



7. bilde viser konturfargen Warm Grey 4
8. bilde viser mellomfargen Warm Grey 2
9. bildet viser lyseste fargen Warm Grey 1
10. bilde viser det ferdige motivet klippet ut og armene ferdige med de samme fargene, samt brukt blender i senter på kjolen



 og her er det ferdige kortet ;)

Hud: Spice, Apricot, Oatmeal
Kinn: Pastel Pink
Hår: Cocoa, Saffran, Vanilla
Blonder/Sløyfe/Sokker: Antique Pink, Salmon Pink, Cocktail Pink
Kjole: Warm Grey 4 + 2 + 1 + Blender



Håper dere likte oppskriften,



Photobucket

2 kommentarer:

Synnøve sa...

Så vakkert fargelagt, Anja:) Tusen takk for all inspirasjon du deler!!
klem

Anne sa...

Nydelig fargelegging :-)

PMN er jo obligatorisk for oss PM-fans, så jeg er selvsagt med ;-) Supert initiativ, forresten!! Gleder meg til å følge dere videre!

Klem :-)