søndag 4. mars 2012

Kurs eller bestilling ??!!

Heisann

blir lite ekstra scrapping om dagen da jeg har fullt opp med bestillinger av invitasjoner til DÅP og KONFIRMANTER :)

- men, noe ekstra rekker jeg å ta meg tid til da :)

nemlig:
Førstkommende fredag er årets første kurs!
(kl 11.00)
Det blir ett nybegynnerkurs i Shabbystil :)
Kurset vil inneholde 3 ulike typer kort, med bruk av vintagemotiv

Gleder meg veldig selv til dette
lenge siden jeg har holdt ett kurs, og det er sååå morro :)

I etterkant av kurset er det ett utvalg varer fra Papirplaneten for salg :) til dem som ønsker dette


Si i fra om du kunne tenke deg ett kurs du og
- har noen åpninger i ukene fremover, både for kurs og bestillinger

mail: kortkreasjoner@gmail.com

Klem fra Anja



Photobucket

1 kommentar:

anette_s sa...

Hei :)

Når på fredag skal du holde kurs?
Har du noen eksempel bilder på hva du skal gå igjennom?
Og hvor mye tar du for kurset?

Mvh Anette :)