onsdag 30. mai 2012

Anja´s Kortkreasjoner nå også Epla butikk!

Heisann

En ørliten nyhet er at jeg i disse dager lager meg en Epla butikk :) 

Der kommer det til å være en del nyheter i tiden fremover og noen fine pakke tilbud som er åpen for dere alle!

Jeg har jo og denne bloggen som dere kan bestille fra og, eller om en ønsker noe helt unikt og skreddersydd så er det bare å maile meg på kortkreasjoner(at)gmail.com 


her er noen av nyhetene som er nylig lagt ut i butikken min 

PS: setter stor pris på at dere som besøker butikken min - og liker og deler den med deres venner :)






Håper alle har hatt en deilig mai måned, jeg for min del ser frem til juni og julescrapping 
- bare LITT tidlig ute, men aldri tidlig nok :) 




Photobucket

2 kommentarer:

catherine sa...

These look so lovely
x catherine

Kjersti sa...

Wow! Disse ble lekre! Så nydelige og delikate farger og flott pyntet:)
Lykke til med butikken!
Klem fra Kjersti:)