søndag 3. juni 2012

Epla nyheter - Shabby Chic og StempelScrapNYTT

Gooood morgen :)

joda - enda mer skal i bloggen - er jo herlig å være produktiv når en først kan :) hehe

Men først av alt vil jeg reklamere litt for StempelScrap-messen som er siste helgen i September

- på nett ellers tar du turen hit

Jeg og noen flere PMN-jenter kommer og denne helgen sammen med Papirplaneten skal vi kose oss og demonstere ProMarkers for dere hele helgen :))) 

Om ikke lenge begynner jeg nok på litt juleproduksjon, men først og fremst vil jeg vise dere enda en Shabby Chic stor tag jeg har laget 


Ta turen inn i butikken min for å se flere bilder, samt baksiden :)

Ønsker dere en DEILIG og kreativ Søndag

Photobucket

3 kommentarer:

Louise sa...

Wow! Anja, så vacker tag du har gjort :) Jag älskar den underbara känslan av vintage :) Läckert!

Hoppas du njuter av livet som gift :)
Kram!

Anne sa...

Ååå, så nyyydelig!! Akkurat mine favorittfarger og favorittpynt :-)

Ha en finfin uke!

Klem :-)

catherine sa...

Just a beautiful piece Anja and love the vintage look about it
x catherine