onsdag 14. august 2013

DT Cherish This

Heisann 

Da kan jeg vise frem det nye DT-bildet mitt 
Og den nye DT-plassen min på team


Jente i midten av 30 årene, med stort engasjement for det meste jeg foretar meg! Scrapping er for meg en real dose mentalhygiene, i og med jeg har ett yrke som krever litt ekstra av meg (døgnet rundt til tider) - men som og gir ti ganger så mye. Da er det ingenting i verden som "stabiliserer" hvilepulsen så "magisk" lett, som en real dose scrapping (til tider er det nesten viktig å tvangsscrappe litt og...) !!!
...jaja, nok personlig :) hehe


Jeg har scrappet siden 2007. Fikk totalt dilla som student i Sogndal da Papirplaneten åpnet. Til slutt (takk og lov) gikk jeg fra å bare handle der til også å få jobbe i butikken, samt holde utallige kurs for Papirplaneten 
(jeg holder også kurs for butikken i dag, tross avstand) 

Stilen min er noe variert, men må selv si at når jeg lager "Shabby Chic kreasjoner", så er jeg mest fornøyd! Jeg har nylig oppdaget at jeg faktisk mestrer dette å lage LO (!!) hvem visste det ?! 
Meget svak for det rosa og det hvite - jeg mener, jeg er VELDIG, veldig, veldig svak for det rosa :) 
Men som mange andre, så må man variere uti fra komfortsonen av og til og 
(med variert hell må jeg påpeke hehe)

Jeg har MANGE favorittbloggere der ute - jeg kan bare ikke nevne noen, for det er så mange av dere jeg bare ELSKER! Mest av alt lar jeg meg inspirere av de jeg er i DT med... Og jeg kan alt røpe at jeg er så stolt så stolt over teamet jeg skal vise frem for dere fremover denne mnd´en 

Jeg vært DT for norske og internasjonale utfordringsblogger, jeg har også startet noen (driver dem i dag og) ...og som flere av dere kanskje vet har jeg og lagt ned Anonyme Scrappere til fordel for åpning av denne utfordringsbloggen :)





Photobucket

Ingen kommentarer: