søndag 5. januar 2014

Stempelglede Design Team Call 2014








Oi, oi, oi
 For det første vet jeg nesten ikke hvilken fot jeg skal stå på - Stempelglede kommer med nye stempler (!!!) herremin så morro!
Stempelglede var min aller første crush innenfor stempler! Og er per i dag fortsatt favoritten min... 
Jeg kjenner bare tanken på å skrive dette innlegget er skummelt, er jeg flink nok til å inspirere andre med de lekre Stemplene ??!!
ååå det håper jeg, men nå har jeg og snikkikket på listen av folk som har søkt - er MANGE flinke Designere der ute :)

Men igjen - jeg må bare! Simpelthen MÅ bare (!!!)
 Det får briste eller bære :)

Jeg tenkte nå skal jeg ta i bruk ALLE stemplene jeg har, men vet dere... jeg bare MÅ bruke mitt ultimate favorittstempel "Magi"

Og samtidig vise ett kort i kjent "Anja-stil" er vel gjerne fargene jeg har brukt som er noe sterkere enn jeg pleier 

Alle stempler er fra Stempelglede



 Som du ser er kortet litt tjukt :)

Insiden, stempelglede tekst og swirl

Innside skrivefelt

Baksiden, Stempelgledestempel (og mitt private i midten)

Jeg lagde ett sett, kort pluss bokmerke


Med stempelgledetekst





Og så skal jeg da vise frem 3 andre kort/prosjekter

1
Dette kortet har dobbelt så mange sider, så flere bilder ser du her

2
Her laget jeg kort og kurv til bryllup, flere bilder ser du her

3
Her er ett gavesett med sengetøy jeg har laget til en liten jente, flere bilder her  og  her

4
Jeg som ALDRI lager LO´er må bare vise frem denne her og

Flere bilder her

Nå krysser jeg fingre, og håper så godt jeg kan :)
Vil uansett få takke for muligheten for å delta på ett så fantastisk team



Photobucket

3 kommentarer:

Gunhild J. G. Bay - Stempelglede sa...

Tusen takk for nydelige bidrag og søknad om å bli medlem av Stempelglede sitt designteam!

Ha en fin uke!

Klem fra
Gunhild

Beatrice sa...

Hei Anja!
Så fine kort du har laget, fine detaljer og fine farger.
Kan jeg spørre deg om hvor du har bestilt det personlige stempelet ditt? Det var så fint inni snirkelstempelet. <3

Caroleanne Wright sa...

Hi Anja, this is so pretty its adorable.