fredag 17. mai 2019

Stjernealbum - gjensyn med en slager

Dette er mitt favorittprosjekt over alle prosjekter 
Det første jeg laget til meg selv! Jeg har med meg albummet på alle stand, og viser det frem..tross det er utdatert både ang pynting etc

:) men jeg lager også slike på bestilling! 
jeg har alt laget en god del - men jeg tar ikke bilder av andre sine familiemedlemmer eller barn etc
...Holder også på med ett nytt til meg selv, med bare bilder av bestefar :) så det vil jeg legge ut når det er ferdig

Ønsker du deg ett slikt album? ta kontakt

Selve rammen er ekte bokbinderi - dvs at hver side er sydd for hånd, med vokset lintråd! 
Sidene blir sydd med symaskin, jeg vil gjerne at albummet skal vare i mange herrens år, samt tåle å bli åpnet ofte :)

Dette albummet er mange herrens år siden jeg lagde 
(men en av mine kjæreste skatter)






 



Takk for titten :)

Ingen kommentarer: