torsdag 11. mai 2023

Konfirmasjonskort Rosa

 💞Konfirmasjonskort / konfirmantkort til salgs - bestselger Rosa


 Disse rosa shabby chic kortene til konfirmanten - konfirmasjonsdagen - har jeg laget og solgt i mengder

10 av hvert kort har fått nye hjem, så nå har jeg laget ett par xtra så jeg har for salg 

 

Det som er gøy med dette kortet, er at alle sommerfuglene har jeg fargelagt med ProMarkers.

Elsker å kunne designe disse sommerfuglene akkurat slik jeg ønsker selv 

 

Kort 1)



Kort 2)



Kort 3)



Kort 4)



Kort 5)



Kort 6)



kort 7)





#konfirmasjonskort #konformasjon #konfirmant #konfirmantkort #shabbychic #shabbychickort #rosakonfirmant #rosakonfirmasjon #tilkonfirmanten #påkonfirmasjonsdagen #hjemmelaget #anjaskortkreasjoner #kortkreasjoner #kortlagereinorge #Scrapping #detaljer #desmådetaljer #Detlilleekstra #kortkreist #støttsmåbedrifter #støtthjemmelaget #håndlaget #håndarbeid #vindafjord #sandeid #Rogaland #tilsalgs #bestillingskort



Ingen kommentarer: